torsdag 17 september 2009

Miin Änglahäst<3

Idag red vi till travbanan...
Med sällskap av Rita som körde Gejsa :)
Haft så trevligt med er dom här dagarna ;)
Gulle blev inspänd i gummisnodden när vi kom fram.
Första varvet fick han sträcka ut!
Känndes meningslöst att hålla han, å försöka jobba!
Efter 1 varvet gick han jätte fiint, åhh då menar jag de!
Sista varvet känndes det väl hur han verkligen jobbade, hade fin
kort & rund galopp<3
Avslutningen var ett trav varv åhh shiit vad han var fiin miin lilla kille <3
Han blev mjuk & jobbade super duper bra!
Så stolt ryttare ikv på han <3
Kändes som vi flög fram i dom sista varven ^^
JAG BARA ÄLSKAR HAN <3
Tänker inte berätta de jobbigt här, säger bara att han är till Salu:'(
Och de är tungt ska ni veta...Han har lärt mig så mkt!
Sen den 27Sep 2008 dagen då vi mötes å blev vänner <3
Du kommer alltid leva i mitt hjärta <3 Så länge livet ger mig tiden!
Jag vill försöka senare om några år få äga dig, få älska dig igen <3 Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar